Kijkje in de marketingkeuken van Bavaria
Op 16 januari waren we in het kader van de Ondernemer van het Jaar verkiezing als starters te gast bij niemand minder dan Bavaria! Dit was de laatste inhoudelijke bijeenkomst met alle overgebleven starters en de avond stond in het teken van Marketing. Bavaria, het familiebedrijf wat wereldwijd opereert, is hier een meester in.
Hoe geweldig is het om in je eigen thuisdorp Lieshout door Gijs Swinkels, lid van deze hechte familie en “brandmanager van Swinckels”, meegenomen te worden in de marketingstrategie en geschiedenis van Bavaria.
Als starters gingen we in groepjes aan de slag om een marketingcase uit te werken en de uitkomsten werden uiteraard vol enthousiasme met elkaar gedeeld. Wie weet zien we een van de ideeën in de toekomst nog voorbij komen:-).
Op 5 februari 2018 worden de 3 finalisten bekend gemaakt, de commissie gaat hier nu druk mee aan de slag.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik dit traject als ontzettend leerzaam heb ervaren met alle collega ondernemers en het voelt als een eer om hieraan deel te nemen! De commissie en de jury wens ik veel succes met het maken van de keuzes. De echte winnaar van zowel de ondernemer als de starter van het jaar wordt bekend gemaakt op de feestelijke avond op 24 maart 2018 in de Time Out in Gemert.
Dank aan, Erik Nooijen, Koen Schrama, Carla Grootjen, Joan Minten, Nikki Barten en alle betrokkenen die dit traject tot een succes maken!